سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آجر نسوز نما با ضمانت نامه ی کتبی

آجر نسوز نما از جمله مصالحی است که ویژگی های متعدد و قابل توجهی دارد. یکی از مهم ترین دغدغه ی خریداران به هنگام خرید آجر نسوز نما، کیفیت این محصول می باشد. از مهم ترین مواردی که نشان دهنده ی کیفیت محصول می باشد، صدور ضمانت نامه کتبی از طرف کارخانه ی تولید کننده است.

 

آجر نسوز نما از آن دسته مصالحی به شمار می رود که مزایای بسیار زیادی دارد. مزایایی متنوع و قابل توجه. به همین دلیل همواره مورد توجه خریداران، ساختمان سازان و معماران قرار گرفته است. در این میان نحوه ی خرید و آگاهی از شرایط خرید آجر نسوز نما یکی از دغدغه های اصلی مشتریان و مصرف کنندگان بوده است. یکی از مواردی که می تواند زمینه ی خرید مطمئن را فراهم کند، خرید آجر نسوز نما با ضمانت نامه ی کتبی می باشد. شرکت آجر نسوز امیران نما زمینه ی چنین خریدی را فراهم آورده است و با ارائه ی ضمانت نامه ی کتبی به خریداران، خریدی اطمینان بخش را برای شما به ارمغان می آورد.

آجر نسوز نما

آجر نسوز نما از مصالحی می باشد که نقش مهمی در زیبایی و شکوه ساختمان دارد. به همین دلیل بسیاری از خریداران این نوع آجر، سلیقه های خاصی دارند. خوشبختانه انواع متعدد و متنوع آجر نسوز در اندازه ها و رنگ های گوناگون توانسته است تا اندازه ی زیادی سلیقه ی مخاطبان را پوشش دهد. در این میان خرید آجر نسوز نما و آگاهی از شرایط خرید آن اهمیت به سزایی دارد.

آجر نسوز نما

آجر نسوز نما

خرید آجر نسوز نما

در همین آغاز به نکته ی مهمی اشاره می کنیم و آن نکته این است که همواره سعی کنید آجر نسوز را از شرکت ها و کارخانه های معتبر خریداری کنید. کارخانه ها و شرکت های معتبر تولید آجر نسوز نما، محصولی با کیفیت را به شما عرضه می کنند. آنها نام و اعتبار خود را یک شبه به دست نیاورده اند و سال های سال برای این اعتبار تلاش کرده اند و همچنان تلاش می کنند تا این نام را نگاه دارند. پس نکته ی مهم و اصل اساسی، خرید شما از کارخانه ها و شرکت های معتبر می باشد. زیرا این خرید به مثابه یک سرمایه گذاری بلند مدت است. سرمایه گذاری روی زیبایی و طول عمر ساختمان شما. پیشنهاد ما به شما شرکت آجر نسوز امیران نما می باشد. این شرکت بسیاری از اصول مهم و بنیادین خرید و فروش را با دقتی بی نظیر رعایت و اجرا می نماید.

نکته ی مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید خرید مستقیم از کارخانه می باشد. خریدهای با واسطه مشکلات بسیاری را برای خریداری به وجود می آورد و در نهایت نتیجه ی چنین خریدهایی، بدقولی های بسیار زیاد و ارائه ی جنس بی کیفیت از طرف فروشنده می باشد. خوب است در اینجا نیز به شرکت آجر نسوز امیران نما اشاره کنیم. این شرکت هم فروش مستقیم دارد و هم پشتیبانی تلفنی و حضوری. اعتمادی که از همان آغاز میان فروشنده و خریدار برقرار می شود و تا مدت ها برقرار خواهد بود.

و نکته ی بسیار مهم دیگر ضمانت نامه ی کتبی می باشد. باید به این نکته ی بسیار مهم توجه کنید که آجر نسوز را از کارخانه ها و شرکت های معتبر خریداری نمایید زیرا اگر آجر نسوز نما را از شرکت های بی نام و نشان و بدون ضمانت نامه خریداری نمایید، ممکن است کیفیت بسیار پایین و عمر کمی داشته باشد. به همین دلیل است که تا کنون هیچ شرکتی به جز شرکت آجر نسوز امیران نما، ضمانت نامه ی کتبی ارائه نکرده است. این موضوع به قدری مهم است که در ادامه به تفصیل درباره آن خواهیم گفت.

ضمانت نامه ی کتبی

ضمانت نامه ی کتبی

خرید آجر نسوز نما با ضمانت نامه ی کتبی

در ابتدا خوب است توضیحاتی درباره ی ضمانت نامه بدهیم. به طور کلی ضمانت نامه یک نوع پشتوانه است. هر فرد، گروه، سازمان، شرکت یا کارخانه ای که کالا، خدمات و محصول خود را با ضمانت نامه ارائه می کند، یعنی تعهد می دهد که در صورت نقض آنچه گفته یا ادعا کرده است، حاضر است محصول، کالا یا خدمات خود را تصحیح یا تعویض یا تعمیر نماید. ضمانت نامه ها پشتوانه ی مشتریان هستند و با هدف خدمت رسانی بیشتر به مشتریان تنظیم می شوند. آن دسته از افراد، گروه ها، سازمان ها، شرکت ها و کارخانه هایی که به محصولات، کالا و خدمات خود کاملا اطمینان دارند، ضمانت نامه را به مشتریان و خریداران خود ارائه می کنند.

در سطرهای پیشین به ضمانت نامه ی کتبی شرکت آجر نسوز امیران نما اشاره کردیم. یکی از انواع ضمانت نامه، ضمانت نامه ای است که محصول را برای یک دوره ی زمانی، ضمانت و پشتیبانی می کند. آجر نسوز امیران نما تنها کارخانه ای به شمار می رود که ضمانت نامه ی کتبی ارائه می کند. و این ضمانت نامه تا 15 سال اعتبار خواهد داشت.

خریداران عزیز خوب است به این نکته توجه نمایند که برخی شرکت ها آجر نسوزهایی تولید می کنند که پس از مدتی شوره می زنند و یا در برابر شرایط جوی بسیار آسیب پذیر می باشند. از این رو پس از زمانی کوتاه هم زیبایی ظاهری خود را از دست می دهند و هم عمرشان بسیار کوتاه می شود. و اینجاست که لزوم ضمانت نامه ی کتبی بسیار ضروری به نظر می رسد.

کارخانه آجر نسوز امیران

شرکت آجر نسوز امیران نما

شرکت آجر نسوز امیران نما محصولاتی مطمئن و با کیفیت را تولید می کند. یکی از دلایل و نشانه های این اعتبار نیز، صدور ضمانت نامه های کتبی 15 ساله است. انواع آجرهای این شرکت علاوه بر ضمانت نامه ی کتبی مزایای دیگری هم دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد. توجه کنید که انواع آجرهای این شرکت مزایای متعدد و متنوعی دارند. اما ما در اینجا به آن دسته از مزایایی اشاره خواهیم کرد که هم سو با ضمانت نامه، اعتبار و تضمین های این شرکت می باشد.

  1.    این شرکت تنها شرکتی می باشد که دارای تضمین بیمه ی کیفیت ایران می باشد.
  2.    تعهد بالا به مشتری و پذیرش کالا در صورت عدم رضایت مشتری.
  3.    دارنده شناسه ی ملی، کد اقتصادی ایزو 9001 و نیز استاندارد CE     اروپا و نیز دریافت تأییدیه از سازمان استاندارد.
  4.     همچنین این شرکت به سبب صدور ضمانت نامه، به شکلی همه جانبه از مشتری حمایت و پشتیبانی می کند. این پشتیبانی همه ی مراحل از سفارش تا اتمام ساخت بنا را در بر می گیرد.
  5.    علاوه بر موارد بالا شرکت آجر نسوز امیران نما دارنده ی شناسنامه ی کسب و کار و نماد اعتماد الکترونیکی و نیز نشان ملی ثبت «ساماندهی» نیز می باشد.

منابع:

https://canvas.uw.edu/eportfolios/68869/ajor

https://telegra.ph/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%DB%8C-%D8%A2%D8%AC%D8%B1-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D8%AC%D8%B1-%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85-01-23

https://q.utoronto.ca/eportfolios/9330/ajor_nasooz

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/44658/ajor_nasooz

https://canvas.instructure.com/eportfolios/77727/ajornasooz

https://profdev-lms.tlos.vt.edu/eportfolios/520/aajor

https://learnmed.stanford.edu/eportfolios/705/nasooz